РОЗВИВАЮЧІ ПРОГРАМИ

Карапузики (6-14 місяців)

Ваш малюк тільки-но навчився сидіти, а вже виявляє величезний інтерес до оточуючого світу? Дитячий центр «Евріка» із задоволенням допоможе Вам безпечно, весело та педагогічно грамотно відкривати цей дивовижний світ разом із своїм карапузиком.

Програма розрахована на малюків у віці від 6 місяців. Заняття, що проводяться у ігровій формі, спрямовані на розвиток: загальної та дрібної моторики; ритму, слуху та рухів; координації очей – рук; зорового, слухового і тактильного сприйняття; вестибулярного апарату.

Упродовж 50 хвилин малюки разом із мамами та педагогом виконують більше 10 елементів. Так, наприклад, з допомогою мам дітлахи танцюють, грають із крупами, малюють долонями, створюють формочки з тіста, роблять аплікації тощо. У ході занять відбувається ознайомлення з геометричними фігурами, кольорами, цифрами. Хвилинки релаксу між вправами не дадуть малюкам перевтомитися й допоможуть легко переключитися на наступне завдання.

Завдяки заняттям дітлахи поліпшують володіння своїм тілом, краще адаптуються до світу предметів і явищ, розвивають відчуття ритму, стають емоційно стійкішими, знімають нервове напруження, вчаться працювати в групі.

Заняття проводяться один раз на тиждень. 

На руках у мами (18 міс.-3 роки)

Програма розрахована на діток із 18 місяців. Разом з мамами малюки займаються 2 рази на тиждень по 45 хвилин. 

Основою програми є розвиваючі ігри (до 10-ти ігор за одне заняття), які сприяють розвитку логіки, математичної та просторової уяви, конструктивних та інших здібностей дитини. 

Педагог працює також і з мамою, допомагаючи їй спрямувати спілкування із дитям на виховання із задоволенням, адже маленька дитинка задовольняє свою спрагу до знань у першу чергу завдяки найближчій у світі людині. 

 

Вчимося вчитися (3-5 років)

Діти навчаються без дорослих. Заняття проводяться 2 рази на тиждень, тривалість занять 45 хвилин. 

Програма включає чотири напрямки: логіка, математика, розвиток мовлення та читання. 

Метою застосовуваної у даній програмі методики є навчити дитину самостійно шукати вирішення завдань, творчо підходити до пошуку шляхів їх вирішення, тобто розвивати креативність мислення. 

Завдання розподіляються за принципом «від простого до складного». У процесі навчання педагог не підказує рішення поставленого завдання, але завжди знаходиться поруч, заохочує та підбадьорює малюка, стимулює його до самостійного пошуку рішення. Із часом завдання ускладнюються. Програма захоплює дитину навчанням, виховує бажання вчитися і пізнавати нове. 

За два роки навчання дитина набуває навиків аналізувати і використовувати здобуті знання для вирішення поставлених задач, зможе самостійно ставити нові задачі, рахуватиме до 100-та, читатиме по складах.

 

Підготовка до школи (5-6 років)

Діти навчаються 2 рази на тиждень, тривалість занять 45 хвилин.

Програма спрямована на розвиток логічного мислення та зв’язного мовлення, включає в себе послідовне опанування основ математики, граматики, читання, логіки, забезпечує тренування дрібної моторики, підготовку руки до письма. 

По завершенню підготовки за програмою дітлахи навчаться:

  • будувати складні речення різних видів, складати розповіді по картинці, серії картинок; 
  • визначати місце звуку в слові, складати звукову модель слів;
  • ділити прості речення на слова, слова – на склади (частини), визначати наголос;
  • самостійно виразно переказувати невеликі казки, тексти;
  • визначати види дитячої художньої літератури: казка, оповідання, вірш;
  • читати слова, речення і тексти;
  • називати склад чисел першого десятка (з окремих одиниць і 2-х менших);
  • розпізнавати знаки +, – ,< , >,=, вміти порівнювати числа;
  • виконувати арифметичні дії в межах першого десятка;
  • називати числа в прямому й зворотному рахунку;
  • співвідносити число та цифру;
  • придумувати і вирішувати задачі на одну дію (додавання й віднімання);
  • розв’язувати логічні задачі;
  • вимірювати довжину предметів умовною міркою та лінійкою;
  • ділити коло, квадрат на 2 і 4 частини;
  • складати із декількох трикутників і чотирикутників фігури великого розміру;
  • орієнтуватися на аркуші паперу;
  • послідовно називати дні тижня і знати назву поточного місяця;
  • розпізнавати сезонні зміни в природі, матимуть уявлення про навколишній природній світ. 

Рівень підготовки дитини за результатами систематичних занять дозволить швидко та легко адаптуватися до навчальної програми 1-го класу школи.
 

Експрес підготовка до школи (6 років)

На допомогу батькам, які з тих чи інших причин не встигли забезпечити підготовку дитини до 1-го класу школи або бажають краще адаптувати її до роботи за шкільною програмою, Дитячий центр «Евріка» пропонує інтенсивний двохмісячний курс підготовки (24 заняття, 3 рази на тиждень, тривалість занять – 45 хв.). 

Майбутній першокласник у короткі строки засвоїть базові знання з математики та граматики, набуде основоположні навички читання та зв’язного мовлення. 

За результатами підготовки дитина вмітиме:

  • читати по складах (якщо до цього не вміла читати);
  • читання слова, речення, тексти;
  • визначати місце звуку у слові;
  • визначати наголос;
  • ділити прості речення на слова, слова – на склади (частини);
  • самостійно виразно переказувати невеликі за обсягом казки, тексти;
  • складати розповіді по картинці, за серією картинок;
  • називати числа в прямому й зворотному порядку;
  • розпізнавати знаки +, – ,< , >,=;
  • порівнювати числа;
  • виконувати арифметичні дії в межах першого десятка;
  • придумувати і вирішувати задачі на одну дію (додавання й віднімання);
  • розв’язувати логічні задачі;
  • послідовно називати дні тижня, знатиме назву поточного місяця.

 

Ейдетика (5-6 років, молодший шкільний вік)

Метою занять є розвиток памʼяті та уваги дитини, підвищення рівня її працездатності у ході опанування як загальних напрямків дошкільної підготовки, так і шкільної програми молодших класів, із одночасним запобіганням втомлюваності в процесі пізнавально-інтелектуальної діяльності. 

В основу програми покладено ейдетичну методику тренування образного мислення дитини, запам’ятовування та відтворення, навіть через значні проміжки часу, великих обсягів корисної інформації за допомогою образних асоціацій. При цьому, процес навчання протікає у невимушеній ігровій формі, покликаній забезпечити виключно позитивний емоційний фон та стимулювати природну цікавість малюка до вирішення поставлених інтелектуальних задач. 

До прикладу, таблицю множення дитина запам’ятовує значно легше та швидше, якщо ознайомлюється із нею у вигляді віршика, пісні чи загадки, як форм слухових асоціацій, або ж за допомогою картинок, іграшок, інших предметів, тобто – зорових асоціацій. 

Дана методика, загалом, суттєво полегшує вивчення математики, дозволяючи дитині не тільки швидко та із задоволенням запам’ятовувати значну кількість чисел, а й оперативно здійснювати із ними математичні операції різного рівня складності. 

Так само, дітлахи вчаться запам’ятовувати та відтворювати велику кількість речень і текстів, які можуть бути й не пов’язаними між собою за змістом і смисловим навантаженням. 

Система ейдетики вцілому сприяє гармонійному розвитку дитини, покращує її зв'язок із навколишнім світом.

Програма розрахована на дві вікові групи: дошкільнят у віці 5-6 років та школярів 6-8 років. Заняття тривалістю 60 хв. проводяться один раз на тиждень.  

 

Техніка читання (5-7 років)

Завданням курсу є вдосконалення техніки читання дитини шляхом підвищення темпу й виразності, забезпечення правильності, покращення усвідомлення прочитаного тексту. 

Комплекс вправ, які виконуються упродовж заняття, покликаний збільшити обсяг слухових та зорових сприймань, збільшити кут зору з метою поступового переходу зорової фіксації від літер до слів, від слів – до речень. Так само, заняття спрямовані на набуття навичок антиципації (передбачення), запобігання рецесії при читанні, поповнення словникового запасу, формування сталості уваги, розвиток артикуляційного апарату. 

Курс розрахований як на дітей дошкільного віку (5-6 років), так і на школярів (6-7 років). Курс складається із 12 занать (один раз на тиждень). Заняття триває 45 хв.

 

Готуємо руку до письма (5-7 років)

Курс занять переслідує мету підготовки мʼязів кисті руки до письма, підвищення координації рухів пальців, передпліччя та плечової частини як пишучої, так і непишучої, рук, удосконалення орієнтації на площині. 

Під час заняття дитина малює фарбами, ліпить із пластиліну, виконує вправи з пальчикової гімнастики, за допомогою техніки промовляння вчиться писати цифри.

Курс складається із 12 занять (один раз на тиждень). Заняття триває 45 хв. 

 

Каліграфічний почерк (5-7 років)

Даний курс є продовженням курсу «Підготовка руки до письма», однак, допускає можливість застосування як окремого блоку занять для першокласників, які потребують удосконалення навиків письма. 

Заняття спрямовані на додатковий розвиток мʼязів кисті руки з метою підвищення темпу письма, покращення виробленості та зв’язності почерку, досягнення чистоти та охайності при письмі. 

Для досягнення бажаного результату використовуються техніки промовляння та поступового зменшення трафарету, а також виконується комплекс вправ для укріплення мʼязів кисті рук та їх релаксації.

Курс складається із 12 занять (один раз на тиждень). Заняття триває 45 хв.