Логопеди-дефектологи Дитячого центру «Евріка» працюють із дітлахами раннього (до 3 років), дошкільного (3-6 років) та шкільного віку, а також підлітками.
Послуги логопеда-дефектолога охоплюють напрямки:
консультування та діагностика (діагностика мовленнєвого розвитку; профілактичний огляд; логопедична характеристика, підбір індивідуальної програми корекції);
індивідуальні заняття з корекції порушень за діагнозами:
- загальний недорозвиток мовлення (ЗНМ);
- фонетичний недорозвиток (ФП);
- фонетико-фонематичний недорозвиток (ФФНМ);
- дизартрія;
- дислалія;
- алалія;
- ринолалія;
- заїкання;
- порушення темпу мови (тахілалія, браділалія);
- затримка мовленнєвого розвитку (ЗМР);
- порушення слуху;
- кохлеарні імпланти та знижений слух;
- ранній дитячий аутизм (РДА);
- порушення пізнавальних процесів
групові заняття, спрямовані на:
- подолання дислексії-дисграфії (порушень читання і письма);
- подолання фонетико-фонематичних порушень;
- розвиток звʼязного мовлення;
- підготовку мовленнєвого апарату до активного мовлення.
логопедичний масаж;
зондовий масаж
Психолог Дитячого центру «Евріка» працює із дітками раннього (до 3 років), дошкільного (3-6 років), шкільного (6-17 років) віку, а також їх батьками.
Послуги психолога Центру включають: консультування батьків з питань дитячої психології; психодіагностику; індивідуальні корекційно-розвиваючі заняття та трейнінги.
З урахуванням індивідуальних особливостей психологічного розвитку кожної окремої дитини кваліфікований психолог Центру надасть консультації та допоможе розібратися батькам у питаннях:
- закономірностей розвитку дитини (норма та відхилення);
- вікових криз, особливостей проходження дитиною нормальних вікових криз;
- причинах виникнення та подолання страхів у дітей;
- труднощів емоційно-вольової сфери (наприклад, ревнощі у сім’ї через появу другої дитини, переживання розлучення батьків, переживання смерті близьких тощо);
- виховання та навчання дітей різних вікових груп;
- стосунків між батьками та дитиною (як спілкуватися із дитиною, у які ігри і як саме грати, що вимагати від дитини на кожному віковому етапі її розвитку, як і що забороняти, як досягти самостійнійності дитини, як правильно і за що саме її хвалити та інше);
- проблем у поведінці дітей: гіперактивність, аутичність, замкненість, складнощі у спілкуванні з однолітками, неслухняність, агресивність, плаксивість та надмірна капризність, упертість, істеричність, дитяча брехня й фантазування та інше;
- особливостей процесу адаптації до дитячого садочку, школи, зміни навчального колективу та учбового середовища;
- психологічної готовності до школи;
- профорієнтаційної роботи з учнями 9-х та 11-х класів.
Психологічна діагностика допоможе досконало розібратися у проблемах, повʼязаних із:
- протіканням психічних пізнавальних процесів (сприймання, мислення, пам’ять, увага, уява);
- емоційно-вольовою сферою та здібностями дитини;
- особистістю, характером, темпераментом дитини;
- психологічною готовністю до навчання у школі тощо.
Корекційно-розвиваючі заняття та тренінги спрямовані на подолання проблем особистісного і психологічного розвитку дитини, індивідуально розробляються за результатами першої консультації та психодіагностики кожної дитини.
Якщо проблема не вирішується тривалий час, якщо Вас щось турбує у дитячій поведінці, але Ви не можете зрозуміти причину, якщо Вам здається, що малюк відстає у розвитку від своїх однолітків або поводить себе «якось не так» – консультація дитячого психолога допоможе Вам розставити все на свої місця і знайти вихід із непростої ситуації.